Viisi tapaa markkinoida elokuvasi

 

Viisi tapaa markkinoida elokuvasi

Jos olet orastava elokuvantekijä, on paljon tapoja luoda sirinä luomuksesi ympärille ja saada ihmiset puhumaan työstäsi. Elokuva- ja elokuvamaailma kehittyy silmämme edessä, joten on tärkeää pysyä ajan tasalla viimeisimmistä suuntauksista ja olla osa yhteisöjä verkossa boostcasino kasinot live.

Sosiaalinen media on mullistanut myöhässä elämäämme ja saanut tuntemattomat laulajat ja esiintyjät huomion keskipisteeseen. Siksi, jos haluat nähdä elokuvasi nähtynä ja kuulla, on viisasta aloittaa surffailu verkossa. Tässä on viisi tehokasta tapaa markkinoida elokuvaa:

Facebook

Facebookilla on yli 350 miljoonaa käyttäjää, ja se on osoittautunut erittäin hyödylliseksi markkinointityökaluksi. Ensimmäinen tehtävä on luoda oma “fanisivu” ja rohkaista kaikkia ystäviäsi ja sukulaisiasi “pitämään siitä”. Täältä voit lähettää valokuvia, kuvia, videoita ja linkkejä sekä pitää elokuvasi ympäröivät tiedot ja hypeet yhdessä osoitetussa paikassa. Kun olet kiinnostunut ihmisistä, alkaa kiinnittää enemmän huomiota julkaisemalla pieniä leikkeitä elokuvastasi tai lähettämällä oma traileri. Pidä tietokilpailuja ja kilpailuja ja jopa lähetä palkintoja – et koskaan tiedä kuka voi seurata sinua.

Viserrys

Jos et ole jo tehnyt niin, olisi hieno idea saada itsesi Twitteriin ja kertoa maailmalle tekemästäsi suuresta työstä. Luo tili yksinomaan elokuvateoksellesi ja aloita seuraaminen ihmisille, jotka pitävät samoista asioista kuin sinä. Toivottavasti he seuraavat sinua takaisin ja voit jakaa kaiken, mitä olet ollut tekemisissä. Twiitit vievät vain muutaman sekunnin kirjoittaa, joten vaikka oletkin todella kiireinen, voit silti ilmoittaa fanillesi kaikista viimeisimmistä elokuvauutisista ja tapahtumista. Twitter on myös loistava paikka kysyä ja hankkia vinkkejä ja ideoita – kirjaudu siis verkossa jo tänään ja ole matkalla menestyvään elokuvantekijäuraan.

YouTube

YouTube on ihanteellinen paikka lähettää joukko mielenkiintoisia, innovatiivisia ja kekseliäitä videoleikkeitä. Internet-yhteisö rakastaa tiettyjen hankkeiden etenemisen seuraamista, joten voi olla hyvä idea tehdä online-päiväkirja. Kerro ihmisille miten menee ja rakenna suhde yleisösi kanssa. YouTube-tähti Paperlilies onnistui jopa luomaan elokuvan YouTube-faniensa avulla, joten älä pelkää olla luova ja tuntea inspiraatiota. Jos sinulla on traileri tai jokin kulissien takana oleva leike, miksi et myös julkaise näitä verkossa ja katso jos he saavat paljon osumia? Et koskaan tiedä, että työsi voi mennä virukselliseksi.

Luo verkkosivusto

Jos haluat todella markkinoida elokuvaa, on välttämätöntä luoda verkkosivusto. Älä huolestu, jos et tiedä mistä aloittaa, koska siellä on monia ammattimaisia web-suunnittelijoita, jotka ovat valmiita auttamaan sinua. Oman pienen osan internetistä saaminen tarkoittaa, että voit ohjata fanisi yhteen tiettyyn sivustoon, jossa he voivat lukea kaiken luovasta työstäsi ja nähdä projektisi edistymisen. Kun verkkosivustosi on määritetty, älä unohda mainostaa sitä sosiaalisen verkoston tiliesi kautta. Kerro ihmisille vain tarkistaaksesi se ja lähetä linkki suoraan sivustoosi. Älä pelkää kysyä rakentavaa palautetta, koska siellä on monia älykkäitä ihmisiä, jotka voivat auttaa sinua tulemaan upeaksi.

bloggaaminen

Vaikka sinulla olisi verkkosivusto, oman blogin perustaminen on ihanteellinen tapa keskustella faneihisi epävirallisemmalla tavalla. Jos haluat miettiä, kuinka vaikeaa tietty kohtaus on ampua, tai haluat siirtyä pois tieltä ja puhua toisesta katsomastasi elokuvasta, tämä on täydellinen paikka tehdä se. Sinun tulisi pyrkiä lähettämään noin 3-4 kertaa viikossa varmistaaksesi, että blogisi on tehokas ja pitämään ihmiset kiinnostuneina. Lisää videoita ja kuvia ja pidä siitä todella vilkas ja vuorovaikutteinen, koska kukaan ei halua lukea suuria tekstilohkoja. Anna lukijoidesi tuotesalaisuuksiin ja ehkä kysy neuvoa, kun ihmiset rakastavat antaa apua.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *